Wednesday, May 19, 2010

[TRANS] 100518 Tohoshinki Staff Update

今日週刊誌の記事を見て驚きました。どうして憶測で記事を書くのか…相手の方にも御迷惑をおかけして、本当に申し訳ないです。耐えきれず、つぶやいてしま いました

We were very surprised to see that gossip magazine today. Why do they write articles like that... We're also very sorry to the other person. I couldn't keep myself from tweeting.
about 8 hours ago via Tweetie

---

皆さんのコメント、本当に嬉しいです!ありがとうございます(泣)安心してお休み下さい それとっ!MJでシア様に声援を下さった皆さん、ありがとうございました!! 舞台袖で新人アシスタントのソンスが皆さんと一緒に叫んでました(笑)

All of your comments made me very happy! Thank you (cries) Please relax and take a break J And also! Thank you to everyone that cheered for Xiah at Music Japan! His new assistant Sonsu was screaming along with all of you from the side of the stage (laughs)
about 8 hours ago via Tweetie

Source: http://twitter.com/TOHOSHINKISTAFF
Trans by: aly@DBSKnights
Credit: DBSKnights

No comments:

Post a Comment